NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1.Czy możliwe są zakupy bez rejestracji?

Tak, umożliwiamy naszym Klientom dokonanie zakupów bez rejestracji.

Zachęcamy Państwa do rejestracji w sklepie www.wwm.com.pl
Rejestracja jest korzystna, ponieważ:
 – zapewnia szybki dostęp do informacji dotyczących zamówień,
 – pozwala uniknąć każdorazowego wypełniania formularza z danymi do wysyłki,
 – zdecydowanie przyspiesza proces zakupów

2.Jaki jest termin realizacji przesyłki?

Termin realizacji przesyłki zależy od formy płatności i wybranego sposobu dostawy.

Przy płatnościach online (przelew tradycyjny, szybka płatność) realizacja zamówienia następuje po wpływie środków na konto.
Przy opcji „płatność za pobraniem” przesyłka nadawana jest zaraz po jej przygotowaniu.

Wybrana forma wysyłki;
 – kurier DPD: dostawa w następnym dniu roboczym po wysłaniu przesyłki z naszego magazynu
 – InPost: 1-2 dni robocze, dostawy odbywają się również w dni robocze
 – Pocztex: dwa dni robocze od momentu wysłania paczki od nas.

Informację o nadaniu przesyłki przekażemy na adres email zamawiającego.

3.Czy są możliwe zmiany dotyczące adresu dostawy, płatności?

Wszystkie zmiany możliwe są przed realizacją zamówienia. W tym celu prosimy przesłać informację z opisem zmiany, którą chcecie Państwo dokonać na adres kontakt@wwm.com.pl

4.Czy są możliwe zakupy stacjonarne, w siedzibie firmy?

Tak, w tym celu należy wybrać opcję „odbiór osobisty”

5.Na jaki numer konta można dokonywać wpłat?

Nr rachunku: 42 1500 1878 1218 7007 0891 0000
Santander Bank

Odbiorca:
Firma Handlowa „WWM” Mariola Drawska
05-430 Celestynów
ul. Partyzantów 5

6.W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny, który znajduje się na stronie sklepu. Prosimy o wypełnienie wszystkich pól formularza.

7.Czy jest możliwe otrzymanie faktury VAT?

Oczywiście, należy tylko podać NIP. Faktura zostanie dołączona do przesyłki oraz wysłana na wskazany adres email. Możliwe jest również wystawienie faktury ProForma.

8.Czy jednostka budżetowa może uzyskać odroczony termin płatności?

Tak, oferujemy jednostkom budżetowym odroczony termin płatności. W celu konkretnych ustaleń, prosimy o kontakt telefoniczny 22 788 87 22, 22 779 54 79

Zasada odroczonych płatności dotyczy także firm i jest ustalana indywidualnie dla każdej zamawiającej firmy, po uprzednim kontakcie telefonicznym: 22 788 87 22, 22 779 54 79

9.Mam problem z dobraniem odpowiedniego tuszu lub tonera, jak mogę uzyskać pomoc?

W celu rozwiązania wszystkich wątpliwości związanych z doborem tuszów i tonerów prosimy o kontakt telefoniczny 22 788 87 12, 22 788 87 22, 22 779 54 79 lub email kontakt@wwm.com.pl

10.Przez pomyłkę zamówiłem towar, który nie pasuje do mojej drukarki, czy mogę zwrócić?

Tak, możliwy jest zwrot towaru w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru.

Towar musi zostać dostarczony do naszej firmy, nie może posiadać śladów użytkowania, powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki proszę dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, nr konta bankowego na który ma zostać dokonany zwrot środków.

Zwracany towar należy odesłać na adres:
Firma Handlowa WWM
05-400 Otwock
ul. Myśliwska 2/4