Tak, umożliwiamy naszym Klientom dokonanie zakupów bez rejestracji.
Zachęcamy Państwa do rejestracji w sklepie www.wwm.com.pl
Rejestracja jest korzystna, ponieważ:
– zapewnia szybki dostęp do informacji dotyczących zamówień,
– pozwala uniknąć każdorazowego wypełniania formularza z danymi do wysyłki,
– zdecydowanie przyspiesza proces zakupów
Termin realizacji przesyłki zależy od formy płatności i wybranego sposobu dostawy.
Przy płatnościach online (przelew tradycyjny, szybka płatność) realizacja zamówienia następuje po wpływie środków na konto.
Przy opcji “płatność za pobraniem” przesyłka nadawana jest zaraz po jej przygotowaniu.
Wybrana forma wysyłki;
– kurier DPD: dostawa w następnym dniu roboczym po wysłaniu przesyłki z naszego magazynu
– InPost: 1-2 dni robocze, dostawy odbywają się również w dni robocze
– Pocztex: dwa dni robocze od momentu wysłania paczki od nas.
Informację o nadaniu przesyłki przekażemy na adres email zamawiającego.
Wszystkie zmiany możliwe są przed realizacją zamówienia. W tym celu prosimy przesłać informację z opisem zmiany, którą chcecie Państwo dokonać na adres kontakt@wwm.com.pl
Tak, w tym celu należy wybrać opcję “odbiór osobisty”
Nr rachunku: 37 2490 0005 0000 4520 3345 7563
Alior Bank
Odbiorca:
Firma Handlowa “WWM” Mariola Drawska
05-430 Celestynów
ul. Partyzantów 5
W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny, który znajduje się na stronie sklepu. Prosimy o wypełnienie wszystkich pól formularza.
Oczywiście, należy tylko podać NIP. Faktura zostanie dołączona do przesyłki oraz wysłana na wskazany adres email. Możliwe jest również wystawienie faktury ProForma.
Tak, oferujemy jednostkom budżetowym odroczony termin płatności. W celu konkretnych ustaleń, prosimy o kontakt telefoniczny 22 788 87 22, 22 779 54 79
Zasada odroczonych płatności dotyczy także firm i jest ustalana indywidualnie dla każdej zamawiającej firmy, po uprzednim kontakcie telefonicznym: 22 788 87 22, 22 779 54 79
W celu rozwiązania wszystkich wątpliwości związanych z doborem tuszów i tonerów prosimy o kontakt telefoniczny 22 788 87 12, 22 788 87 22, 22 779 54 79 lub email kontakt@wwm.com.pl
Tak, możliwy jest zwrot towaru w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru.
Towar musi zostać dostarczony do naszej firmy, nie może posiadać śladów użytkowania, powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki proszę dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, nr konta bankowego na który ma zostać dokonany zwrot środków.
Zwracany towar należy odesłać na adres:
Firma Handlowa WWM
05-400 Otwock
ul. Myśliwska 2/4
Wybierając domową drukarkę warto rozważyć parametry techniczne oraz ocenić potrzeby i możliwości wszystkich użytkowników. Przedstawiamy listę oraz opis najtańszych w eksploatacji kolorowych drukarek laserowych.
Czytaj więcej...Zakup drukarki poleasingowej pozwala wybrać dobre i sprawdzone urządzenie, które nie występuje obecnie na rynku jako fabrycznie nowe. Warto przy tym zwrócić uwagę między innymi na okres udzielanej gwarancji a także na dostępność serwisu.
Czytaj więcej...Obecnie drukowanie stało się codziennością nie tylko w firmach, ale również w domach prywatnych. Wybór pomiędzy produktem oryginalnym a kompatybilnym zamiennikiem do drukarek laserowych jest ważnym wyborem wpływającym na koszt wydruku.
Czytaj więcej...Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.